Translate

czwartek, 13 grudnia 2012

Historia jednej nogi :)


Bo najbardziej działa wyobraźnia...

Mężczyźni są jak dzieci - ciekawscy i najbardziej chcą tego czego nie mogą dostać :) Z własnych obserwacji wiem, że bardziej pociągająca i intrygująca będzie ta kobieta, która odsłoni odrobinę ciała w dobrym guście niż ta prawie "rozebrana". No bo cóż ciekawego, wszystko widać co tam ma  i nie pobudza wyobraźni. Nic nowego nie wymyśliłam, ale nie każdy jest świadomy jak to działa.
Np.:



 

Zdj. z grafika google :)

Ostatnio miałam okazję się o tym przekonać na własnej skórze, kiedy ze znajomymi wybrałam się do baru ubrana w czaną bluzkę z długim rękawem (bez dużego dekoldu) i czarną maxi spódnicę z rozcięciem do połowy uda. Nasłuchałam się ogromnej liczby komplementów. Byłam dosyć mocno zaskoczona aż takim zainteresowaniem, zwłacza że mój mężczyzna nie odstępował mnie ani na krok ;)





ttp://songofstyle.blogspot.com  :




1 komentarz:

  1. Dokładnie faceci jak dzieci i kapryszą też jak dzieci ;p;p a kto potrafi ich tak bajerować...no my :)))

    OdpowiedzUsuń