Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Bez kurtałki:)

W zimie na ogłół wygląda się tak samo tzn. ta sama kurtka, jakieś spodnie i buty więc postanowiłam pokazać co mam pod kurtką :)










sweter: River Island SH
bluzka: Zara
spodnie: Next z outletu
buty: Bata


Makijaż paletką Meis: biały, szary i szaroniebieski :





A na koniec moje rozrabiaki Miłka i Chrupka:





Jak widzicie Chrupka lubi mieć coś w pyszczku ;)

Nie ma lepszej zabawki dla moich kotów niż biała fasola !

3majcie się cieplutko!!

3 komentarze:

  1. W tej chwili u mnie sypie śnieg, pewnie rano trzeba będzie auta odśnieżać;/ Masz super kurtkę! Wygląda bardzo pluszowo. Śliczny makijaż i jesteś bardzo sympatyczną Kobietą. Powiedz mi co ten Twój kiciuś Chrupka ma w pyszczku? Wygląda jak by zajadał jakąś kapsułkę ;))
    Śliczne kiciaki
    Pozdrawiam Maya*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chrupka ma spore pomysły jeżeli chodzi o zabawę, nawet opakowanie chusteczek jest dla niej interesuące:)Tym razem ze swojego koszyka pełnego rozmaitości typu sztuczne myszki i fasola wybrała piankowe zatyczki do uszu, które są przeznaczone tylko dla kotów :)
      Dzięki za miłe słowa, co do makijaży to muszę podpatrzeć je u Ciebie są cudne!!
      Pozdrowionka Kaśka klk

      Usuń
  2. Bardzo fajny sweterek, wygląda na ciepły :) Masz piękny makijaż
    A koty - świetne. :))

    OdpowiedzUsuń