Translate

sobota, 5 stycznia 2013

Reanimacja UGG

  Postanowiłam jeszcze nie wyrzucać jakże wysłużonych butów i dać im jeszcze ostatnią szansę ;)
Taki rodzaj obuwia -przynajmniej jak dla mnie- jest bardzo trudny w utrzymaniu. Musze uważać na pogodę (ubieram je tylko jak jest mroźno i słonecznie -a i tak są uwalone nie wiem jak ja to robie ;)) , nie wchodzić w zaspy itp. Ale są bardzo wygodne i ciepłe i trudno mi się ich pozbyć wię postanowiłam je wyczyścić.

Zdj. przed i po zabiegu:


przed renowacją bez lampy


po z lampą



 


Najpierw miękką szczotką pozbyłam się wyschniętego błota.




Ten zabieg najbardziej mnie zestresował- bardzo szybko wyczyściłam pianą tylko sam dół buta do szwów.




 Należy dokładnie i jak naszybciej wysuszyć buta mocno dociskając papier zwłaszcza w miejscach szwów - w tych miejscach najdlużej schną.



Strasznie farbują co jest przyczyną zacieków :(



Na sól jest skuteczny i bezpieczny sposób w 100%  : OCET :)





 Po wyschnięciu:



Po zabiegu wyglądają dużo lepiej ale nie uniknełam zacieków ;(


Nie polecam takiego czyszczenia Ugg czy Emu jeżeli nie są w bardzo złym stanie. Taki zabieg może im tylko zaszkodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz