Translate

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Biedronka

W jednej z Biedronek (sklepy różnią się asortymentem) znalazłam cudowne rękawice do ..... czyszczenia warzyw. Tak warzyw ale są idealne do peelingu całego ciała z wyjątkiem twarzy i dekoltu. Bardzo lubię szorstkie peelingujące gąbki więc jestem z rękawiczek bardzo zadowolona. Wcześniej oczywiście je wyprałam i teraz stosuję przy każdej kąpieli wystarczy trochę żelu pod prysznic i ciało jak u niemowlaczka ;)

Biedronka cena 2,99zł  Myślę, że warto je wypróbować.

Inną ciekawą rzeczą nabytą w tym sklepie jest zestaw 5 pędzli do makijażu w etui (złotym, srebrnym, beżowym) z 5 zł. Idealny zestaw w podróży. Włosie jest oczywiście sztuczne (nie lubię naturalnego-biedne zwierzaki musiały się nacierpieć a później ktoś dotyka tymi pędzlami swojej twarzy fuj ).
Są miłe w dotyku, włos jest ładnie ułożony, nie wiem jak jest z ich trwałością ale dla mnie jako, że nie jestem profesjonalną makeupistką w zupełności wystarczą.




Dla porównania w Pepco kupiłam 1 pędzelek do rozcierania cieni przeceniony z 8 na 5 zł



Natomiast zestaw do manicure jest średni jeżeli chodzi o jakość choć widziałam gorsze. Za 5 zł też stał się moją własnością.





:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz